Kalau di ikutkan malas nye lah nk up posting berunsur complaint iaitu yang ada aura-aura negatif ni dalam blog..TAPI..kalau tak di beritahu rasa macam terbuku benor rasa di hati ni lah...
Baca tajuk pun you all dah boleh tahu kan? Semestinya lah pasal ketidak puasan hati ini dengan perkhidmatan POS LAJU!!!
Rasa nya memang sedia maklum lah...Berkhidmatan courier ni..Bukan lah ku dambakan perkhidmatan 5 bintang mahupun sembah ratu tip top punye services..Kita pun faham...TAPI kalau dari Rawang ke Shah Alam ambil masa more than 3 days tu macam dah melampau hokeh!!! Di tambahkan lagi dengan 2 kali miss delivered..Bila called customer services (ni sangat hampeh nak dpt talian nyer) alasan di beri TAK SEMPAT NAK HANTAR!!! Benda yang di pos hari rabu boleh drag sampai ke Isnin minggu depan nyer...
TAPI...oleh sebab mak macam dah meluap-luap amarah, sebab kang kalau tunggu Isnin entah tiba ke idak..maka dengan berat hati la ke Pusat Mel, Seksyen 21..Pickup sendiri lorrrr semalam (sabtu).
Memang la parcel ni bukan tahap URGENT mahupun pun PENTING SEPENTING-PENTING nya tahap petala langit..tapi kalau dah barang kita, guna pulak pos laju of coz la nak sampai cepat kan..Kalau dah makan berminggu baiklah pakai pos biasa je..Betul tak?
So, ini le buktinya...
Tak mahu meroyan banyak-banyak..Barang pun dh selamat di ambil..Kang aku meroyan pung pang tak tentu hala..balik-balik guna gak POS LAJU kan..Ate caner? Dah ini je yang reasonable...
SO..kepada courier company swasta di luar sana...If you can give good service with reasonable price..Feel free to offer among online seller..We really need it..TQ :)











