Iklaneka

Friday, June 24, 2011

Siapa Kata Aku Tak Sokong KEDAI RAKYAT!!!!

Salam semua...

Seperti yg sedia maklum oleh seantero rakyat Malaysia..Kedai Rakyat 1 Malaysia telah di lancar kn pd 22/6/2011 di stesen LRT kelana Jaya..Kedai tersebut merupakn kedai pertama yg dibuka..Ade byk lagi la kedai rakyat ni but dono the location...


::Suasana pd hari pelancaran...Tak dpt nk close up sgt la..mklum la..rkyat jelata aje..Klu aku bagai baju kaler pink maby la bleh dkt2 kot yg mcm kt tangga2 tuh...hahah

AKu xde le nk citer pjg sgt psl Kedai Rakyat 1 Malaysia..For detail you can view here. But apa yg aku nk syer kt sni adelah gambo2 yg aku snap semasa hari pelancaran tersebut, wlaupun aku bkn le mamarazi memikul senapang dslr, but at least aku ade le di hari tersebut..Ye le dh opis aku dkt ngn lrt kn..hahha..Pelancaran plak pukul 5pm sahih dh abis waktu kerja..SO gatei le kaki aku menapak kesitu menengok!!!

::kami dtg menservey harga...konon laaaaaaa

Tapi hari ini sesaja le menapak lg ke situ ngn opismate..Sesaja menservey harga..Aku idak le tau sgt beza2 harga ni sbb bkn tiap2 bln pn beli brg keperluan asas..2bln skali pn belum tntu..Pehtu yg aku pasan kedai ni lbh pd brg keperluan asas la mcm beras,gula,minyak,tepung gitu la..But klu ko nk cari huggies,enfagrow usah harap la..mmg tak berjumpa!!!..Apa2 pn ade pro n cons la..at least we support the good thing what gov do for us...Apa2 pn keputusan ditangan anda...Rasa berbaloi beli saje...........


::U can klik the picture to more clear...Lihat lah dgn nilai RM50,RM100 berapa brg yg anda bleh dpt...


Sekiannnnnnnnnn

No comments:

Post a Comment

Ade ke yg sudi komen?Kalau sudi dipersilakan dgn berbesar hati :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...