Iklaneka

Monday, December 19, 2011

Cuti Sakit paling lama aku dapat!!!

Salam semua

Masih ingt entry ini? Slps blk dr JB aku di sahkan oleh doctor terkena virus demam denggi..Bermula hari ahad 4/12/2011 aku demam, buat blood test bermula hari selasa 6/12 sehinggalah kna warded pd hari sbtu 10/12..Maka bermula dr 5/12 aku dpt MC sehinggalah warded selama 3.5hari iaitu bermula 10/12 dan keluar pd hari selasa 12/12 . But MC di sambung sehingga 22/12 sbb tu date yg aku perlu folowup check up di KJMC

So byg kn ler?Bape lma aku dpt MC..Lbh kurang dkt 3 mnggu kn? hohohoho...Hampir 8thn bekerja, ini le MC terpjg yg pernah aku dpt!!!! tak sangka bahana denggi membuat aku cuti lma di rumah..tapi idak le syok nye pn..sbb mmg sakit pn..Sedia pn mklum camner rupanya sakit demam denggi kn.. seminggu tersadai tidak bermaya, 2 mnggu aku rsa xlalu mkn nasi..So idak le sonok nye...

Yg sonok nye slps baik tu ler...lps kuar dr KJMC baru le cam sihat..Tu pn ade pening2 skit..Cam mudah pening la..Maby kesan dr denggi kn..But selera makan msih out lg la..Mkn tu mkn tp kurang la..Maby amik msa utk pulih...

Ni le pengalaman dlm hidup sakit demam yg teruk aku alami..Sbb jarang sgt dpt demam kn..mmg agak pyh..MC mmg xde spjg tahun sbb sihat..Alhamdulilh..But bahana denggi meruntuh segalanya..Sakit lps bersalin walaupun c-ser, aku gagah kn jgk bangun, but demam denggi ni mmg TAK LALU bangun sehhh....

Sian betoi suami & ank2 sbb tersadai...Tpi husben fhm sbb dia pn pnh kna 2thn lalu..hihihi

Apa2 pn...pengalaman dlm hidup...Dh nma mnusia mna kn sihat sntiasa, hidup pn bkn menongkat langit sntiasa kn..Tiba msa sakit gak ler...

No comments:

Post a Comment

Ade ke yg sudi komen?Kalau sudi dipersilakan dgn berbesar hati :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...