Iklaneka

Tuesday, March 18, 2014

Perkongsian Sihat ~ Saya ambil set penyusuan shaklee. Anda bagaimana???


Salam semua...


Terlintas hari ini ingin berkongsi hal ehwal penyusuan susu ibu. Memang sedia maklum, aku menyusukan anak secara exclusive selama 6bulan iaitu dari Nabihah, Wafiq sehinggalah ke Fattah. Kalau dulu Nabihah & Wafiq tetap berjaya iaitu hampir 99% EBM sepenuhnya tapi masih was-was takut kekurangan susu bekalan di rumah pengasuh maka aku bekalkan juga susu formula. TAPI Fattah ini sangat berjaya kerana LANGSUNG tiada susu formula di dalam rumah sehingga tahap 6 bulan (errr..tapi sekarang dah ada sebab dapat sample free dr KJMC).

Kalau dulu susu tetap maintain ada tapi tidak semeriah kali ini..Mungkin aku jenis yang bersusu kot..ahaks..Tapi untuk ank nombor 3 ni try makan ESP + alfafa dari shaklee. Niat di hati sebab nak mencuba sahaja memandangkan produk  ni hot umpama sudah menjadi viral di wall FB. Feedback positif yang aku dapat. Alhmadulilah susu memang lagi melimpah ruah..

Mungkin shaklee ni hanya penyebab dan pembantu aje..TAPi selebihnya diri kita yang berjiwa kental dan tegar untuk menyusu anak secara exclusive. Tapi tak salah kan kalau kita nak berusaha. Bukan susah pun hanya invest nilai yang kecil tapi hasilnya sangat bernilai kerana susu ibu adalah susu terbaik!!!!

Pada ibu beranak kecik di luar sana, mari cuba set penyusuan shaklee.. Jangan cepat mengalah!!! teruskan usaha anda menyusukan anda..

Lihat lah gambar di atas, suami ku Pak Kahar sedang buat inventory kekdahnya..
ehehehhe.. Ni baru setakat makan ESP + alfafa je tau...

Psstt...kali ni tiap kali pergi cucuk Fattah memang sgt happy sebab dpt sebukit pujian dari pakar paed KJMC Dr Syed kerana berjaya!!!! Doc pesan pada Pak Kahar suh beri reward. Sebab tiap bln dh jimat estimate dlm RM500 kn utk kos susu..So dlm tempoh 6bln ni dah jimat dlm RM3K..so bleh dapat OH MY GUCCI !!!!!.muahhahaha


PROMOSI MARCH 2014
Beli 6 Percuma 1 untuk ESP
Nak 1 canister sahaja pun boleh..Harga tetap murah
Hubungi saya hokeh!!! 


No comments:

Post a Comment

Ade ke yg sudi komen?Kalau sudi dipersilakan dgn berbesar hati :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...