Iklaneka

Thursday, July 5, 2012

Airport Tax Refund~~ Berjaya!!!!

Salam semua...

Korang masih ingat tak lagi posting aku pasal Request for a Airport Tax Refund???
Posting tu agak lama le gak dlm bln 4 kan..Masa fill up the form yang AA provide thru online tidak le mengharapkan sgt dpt..Yer le..setelah di tolak processing fee yg berjumlah RM15, sahih le aku dpt RM10 je kan memandangkan airport tax pada masa itu hanya RM25 untuk international..Tapi sekarang dh naik ke RM32...huhu.. Tapi selebihnya aku cam nk menge test je le..Berjaya or tidak...

Tapi kan..masa 18/6/2012, aku bukak Maybank2u tetiba cam ada duit extra RM10


Aku cam pelik gak..SVG GIRO CR ni biasa nye duit masuk dari account yg selain dr maybank la kan...Tapi aku cam terpikir kot ade among customer meatball aku yg termasuk duit lebih kah? Seperti kes di bawah..ehehhe


Ahhhaha...di sebab kan 7 hengget 5 kupang tu hot fb aku, so aku cam batal kn niat nk wat havoc kt FB..kang org ckp poyo sgt la..dpt 10 hengget extra ngalah kan dpt seribu!!!!

Tapi nk di jadikan cerita, oleh sebab aku nk ke Bandung awal bln 7, maka aku semestinya akan bkk web AA untuk cek itu ini..So dari situ terpikirlah nk cek refund status..Skali jeng jeng jeng


Ho ho ho ho...maka 10 hengget yg masuk ke saving maybank aku itu adalah dr AA...kwang kwang..kwang...

Apa-apa pn tetap syukurrrrrr....10 hengget pn duit gak kan..lepas makan tengahari.. :D

No comments:

Post a Comment

Ade ke yg sudi komen?Kalau sudi dipersilakan dgn berbesar hati :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...