Iklaneka

Tuesday, August 5, 2014

Pes Nasi Arab ~ Mendhi + Majboos + Bukhori


Salam Aidilfitri...

Masih lagi di bulan Syawal..Hari ke 9 sudah...Mood raya masih ada memandangkan orang Malaysia kan raya sebulan..Kadang tu sampai terlajak pun ada kan...

Ok..ni ada perkongsian hebat..Hebat la sangat kan...Berita baik pagi penggemar nasi arab..Yang belum gemar pun tak per..Meh cuba sebab anda pasti akan gemar..SERIOUSLY!!! I tell you lah...

Ini ada pes nasi arab yang sangat..sangat istimewa..Sangat mudah,senang di masak..Yang pasti keluaran 100% produk Muslim!!! Jom support muslim product!!! Tinggkatkan muamalat orang Islam..

RM17

RM19

RM19


Memang sedap..Mudah le tu nak masak..Sebab tak perlu tumis-tumis yer..Sebab dah nama pun PES!! Pes tu memang dah siap la..Terjunkan ada pes tu dlm air untuk masak nasi..Beras pun dah di sediakan..

Testimoni dari kawan yang beli..Mula beli 2..Lepas tu repeat order beli 5 pek pulak...


Tengok!!! sesiapa pun boleh masak nasi ARAB!!!!


Note :
- Harga di atas tidak termasuk kos penghantaran / postage
- COD sekitar Kampung Melayu Subang / Shah Alam / Kelana Jaya / Sungai Buloh
- Hubungi Kahar 013-2061299 / Fini 012-2618636

No comments:

Post a Comment

Ade ke yg sudi komen?Kalau sudi dipersilakan dgn berbesar hati :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...