Iklaneka

Friday, November 13, 2015

11 Hari Yang Mendebarkan Sudah Berakhir...

Assalamualaikum...

Sujud syukur kepada Allah atas segala limpah rahmatnya mempermudahkan urusan perjalanan 25kg parcel yang berisi plebagai jenis rempah, kicap dan sebagainya dari Kudos Food Station ke Jubail, Arab Saudi..

Betapa gementar nya kami disaat melepaskan bungkusan itu di Pos Mel, Seksyen 20 Shah Alam. Kami persiapkan bungkusan itu dengan sebaik mungkin, selebihnya kami iringi dengan doa pada yang Maha Esa.

Agak berdebar pada mulanya kerana update di web hanya tamat di 31/10/2015 iaitu apabila parcel selamat tiba di Jeddah. Kami menunggu, menunggu dan terus menunggu sehinggalah pada 9/11/2015 parcel dari Jeddah telah keluar menuju ke Jubail. Dan pada 11/11/2015 parcel selamat tiba ke tangan penerima. Allahuakbar.. Syukur pada mu Ya Allah.. Kau gerakkan hati-hati manusia mempermudahkan urusan ini. Parcel juga selamat..Tiada mengalami kecacatan ataupun di tahan oleh pihak berkuasa. Alhamdulilah...

Sesungguhnya perniagaan ini adalah satu jihad buat kami suami isteri dalam memperjuangkan produk halal buatan muslim. Kerana kami yakin sebaik-baik makanan halal itu dibuat oleh orang Islam.




Parcel yang selamat tiba..

No comments:

Post a Comment

Ade ke yg sudi komen?Kalau sudi dipersilakan dgn berbesar hati :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...