Iklaneka

Tuesday, May 31, 2011

Aktiviti Hari Ahad

Salam semua....

Uhuk..uhuk..mula la cam blog aku ni dh ade ura2 nk bersawang dh...Hahhaha..sindrom pnyakit "M" cam dh mula dtg kekdahnye jah oii...
Yer ler..xde apa sgt nk diceritakan...

Skang ni dh mula kurang hujan..Kat luar tu panas berdenting...Klu jemur kain, lambat je angkat kain cam bleh jd cam keropok dh...

Bila ari ahad je aktiviti mmg dirumah je le...Sbb masa tu le aku nk mngkhatam kn kain yg berbakul2 utk dilipat setelah proses mmbasuh pd hari sabtu...Ank2 as usual la buat aktiviti budak2 la...Kalau dibukak grill tu mau tido baring pn depa mau main kt luar tuh..Tapi sebab panas kn mna le aku nk bg...Tambah si adik dh le hitam manis tompok manggis..kang ku biorkn main kt luar laman mau jd hitam berdengut plak dh...NI je le aktiviti diorg klu ari ahad, berendam kolam bersama kawalan abah nye...






Bila aku tngok gambar kt atas ni baru aku pasan yg rumah aku dh mcm hutan semak samun..Menunggu org potong rumput tak kunjung tiba..gitu le..Harap wekend ni ade le lalu bangla potong rumput..Akan ku lambai dia supaya potong le rumput kt laman aku ni hah..Anak aku berguling2 bleh bikin miang!!!!!!!...

Sekian utk kali ini....

No comments:

Post a Comment

Ade ke yg sudi komen?Kalau sudi dipersilakan dgn berbesar hati :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...