Iklaneka

Thursday, November 17, 2011

Selamat Pengantin Baru, Azizan + Farah!!!!

Salam semua....


SELAMAT PENGANTIN BARU!!!!!


Kepada Azizan Shah & Nor Farah Ain pada 13/11/2011 yg lalu bertempat di Dewan Kilat Kompleks Sukan TNB Bangsar....

Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat..Kawen ni mmg best tp idak le best semua ade gak le pahit,kelat,masam smua..Tapi layan kn je le..dh nma pn kehidupan kn..Bkn le kisah novel indah belaka yg bleh di karang mengikut acuan kita..Tempoh je segala, layannnnnnn kn saje..zassss...

Ok ler...azizan ni kwn aku msa kt STESMA!!! peh..diam tak diam, lbh 10thn kami kenal wooo...Ye le, tnggl bangku sekolah pn dh bape tahun (uhukkk..baru tersedor cam dh 3 seriess)...
Walaupun memori di zman skolah mcm masih baru je..segar dlm ingatan wooo...KORANG ADE???ekekek...tu le..betapa indah zaman 1996-1997 sewaktu kami di STESMA..oh yeahh...

Walaupun ku dambakan ramai yg dtg msa jijan ni kawen, but idak le semeriah dlm FB kn..ye le..dh dewasa2 ni masing ade komitment kan..Jd jmpa kwn2 ni idak le priority sgt..Melainkan aku yg klu wkend ade undangan kawen je aku pegi..Ye le, undangan wajib pegi maaa..Melainkn ade hal penting xleh elak..Tp klu xde hal cam maleh2 xleh wooo...Lagi pn dr mkn ikan kembung kt umh, baik le aku gi umh knduri bleh gak mkn rendang segala (alasan org maleh masak)..Pehtu yg plg syok of coz la jmpa kwn2..Bersembang, sumbang..bergosip-gosipan!!! Korang tak suka ker?Haaa..yg tak suka tu mesti ade ala2 mimpi ngeri msa kt skul..Cam aku xde ngeri derr...indah belaka je msa zaman skolah..Sbb tu suka le jmpa bdk sekolah..

Gambar pn ala2 sendu gitu..jd le wat kenangan yer jijan...SOk lusa klu baca blk bleh refresh kenangan...Pada kwn2 STESMA yg baca nih dan tak datang di mjlis jijan..ini le muka2 terkini batch 1996-1997...Semua menten cun or hensem lg..korang boleh???ekekkeke


::Ku zaidi, hapizal, saiful azhar.. from my class T2.. Hidup T2..korang mmg sporting..

::Raja sehari, azizan..boleh dia berckp dr atas pelamin dgn aku yg dok tngkap gambo dia kt bwh pentas..hahaha..excited woo..mmber skolah dtg..korang ade???

::Meor hafiz & family with my husben

::Dari kiri, wife ku zaidi, me, saiful, ku zaidi, meor hafiz, hapizal. Ni je yg hadir pd hari tuh..Time aku smpai tu ler kn..

::Rugi korang tak dtg aritu..Pengantin menyanyi wei..KOrang mampu?? AKu tak mampu..kompom wat2 pengsan klu suh menyanyi..Komen org menyanyi bleh..SUh aku kim salam...huhuh

Sekian utk kali ini...


1 comment:

  1. semakin segak bergaya dan comei.. pelajar2 stesma 97...

    ReplyDelete

Ade ke yg sudi komen?Kalau sudi dipersilakan dgn berbesar hati :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...