Iklaneka

Tuesday, May 27, 2014

Roti "Sarang Lebah" menyerang Subang!!!

Salam semua...

Aku tak tau siapa yang mewujudkan roti ini dinamakan dengan "Sarang Lebah".. Padahal setau aku yang budak kampung sejati ni sarang lebah tidak le berupa cantik demikian..eheh..Tapi maby disebabkan roti ni dimakan bersama dengan manisan butterscotch maka seakan-akan tu ada kerana sarang lebah ade madu kan..kehkehekeh..

Tapi walau bagaimana pun ia tetap sedap kerana di hasilkan oleh Kak Uda ku dengan penuh kasih sayang..ekekkeke... Jangan di tanya mengapa bukan hasil dari air tangan ku..Kerana aku memang tidak tau memasak cookies mahupun kek juga roti..Dan di tambah memang aku seorang yang memang pemalas untuk mencuba.. Order saja dengan Kak Uda dah tentu sedap dan menjadi..Rumah kami bukan nye jauh pun ken.. (ni alasan utama kenapa aku mencari rumah di sekitar Subang juga)..

Sila hubungi Pn Fazleeza 019-2581901
RM6/pack

Order dari teman di office




Pada yang teringin sangat makan kan boleh order pada my sister, Liza 019-2581901.. Terutama di kawasan sekitar Kg Melayu Subang. Sekian...

1 comment:

Ade ke yg sudi komen?Kalau sudi dipersilakan dgn berbesar hati :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...