Iklaneka

Wednesday, May 21, 2014

Zd Fresh Homemade Sandwich @Giant Seksyen 13,Shah Alam

Salam semua...


Berdebar-debar rasanya ketika menaip posting mengenai tajuk di atas.. Perasaan bercampur baur gembira dan berbangga kerana teman persekolahan ku di STESMA telah mengorak langkah menjadi seorang usahawan..TAHNIAH!!! Azizan a.k.a jijan!!!!

Demi tekad dan azam menjadi seorang usahawan jijan sanggup berhenti kerja walaupun mempunyai kerjaya yang hebat dengan memberi notis 24jam demi merialisasikan impiannyer.. You GO man!!!...

Oh..i'm so proud with my schoolmate..one by one menjejak kaki dari kerja hanya makan gaji ke arah menjadi seorang entrepreneur  mengikut langkah Rosli (CSTProduction) juga si Eza pengusaha tanaman sayur berjaya di Negeri Sembilan.. Wahh..mesti korang menjadi kebanggaan cikgu di sekolah kerana menjadi seorang entrepreneur. (errr..mak bila plak nk jadi usahawanita nih..hukhuk..)

Ok..berbalik pada jijan..Mak dah food testing.. Rasa tidak menghampakan!!! You all should try..Memang lah sandwich je kan..Tapi dari homemade sandwich ni lah lahirnye jenama gak macam Subway tu kan..So mak harap one fine day jijan akan sampai ke tahap seperti subway..Menjenamakan sandwich homemade nye tu bercirikan Malaysia!!!..oh yeahh..

Tak susah nak cari pun stall jijan nih..Pergi je ke Foodcourt Giant Seksyen 13, Shah Alam..ade stall sandwich berdepan dengan Big Apple Donut. Ada pelbagai jenis sandwich and boleh juga mengikut citarasa and permintaan pelanggan..Harga?? Harga tahap mampu hokeh!!!

Comes and lets try.. :)

Zd Fresh Homemade Sandwich

Tokey sandwich buat sandwich sambil menyeringai u olll..Korang mampu???

Sempat ber selfie...





No comments:

Post a Comment

Ade ke yg sudi komen?Kalau sudi dipersilakan dgn berbesar hati :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...