Iklaneka

Thursday, August 11, 2011

Ke Kedai Rakyat Tadi..JUmpa Ezany...

Salam semua....

Hari ni dh hari ke 11 umat Islam berpuasa..Utk yg puasa..Syabas utk anda sbb menjalani ibadah puasa dgn jaya nye..Utk yg tak dpt puasa...tak ape..siap sedia je le meng qada' posa nnti...sob sob...huhuhu...

As usual bln puasa ni aktiviti mkn xde..so aku bosan gak melepap je kt kerusi ni kan,mau berakar bontot...Nak layan hallyu star, xlalu le plak bln2 posa ni ngadap citer korea aje time rehat..so aku pn apa lg..ke Kedai Rakyat 1 Malaysia je le...Beli la brg2 skit..Kang ptg karang nk masak...

Ade ayam kt umh...so xtau nk msak apa..Aku ni idak le teror sgt msak..Kdg aku msak ade bntuan paste adabi or maggi..So aku mncari le paste ayam madu,xde le plak...Yg ade paste ayam rempah..Jadi le..Itu le yg aku msak kang ptg td...Tup2 msa mncari bnda2 alah ni aku terpndang Ezany...Tapi kome jgn terkejut!!! Ezany yg aku mksud kn ialah BELACAN EZANY!!!..
hahah..Kelas ko nyah arini...jumpa Ezany tp belacan je la..yippii...Memandangkn belacan kt umh dh abis, di kesempatan itu aku pn amik la si Ezany ni...opss..belacan!!!!

So...camner rsa nnti aku kabo kt korang..sedap ke belacan ezany ni?wat sambal tahap mkn nasik tambah 5 6 pinggan ke? So apa2 tnggu je lh nnti...testimoni dr i utk u all...


::Ni le rupa si Ezany yg aku jumpa yek...hahha...RM1.50 je se pack ni...

NOte:: Aku bukak je plastik brg2 aku beli td bau semerbak..ni yg aku stress ni...kang bdk2 opis tau plak aku beli belacan..sib baik depa kaum asing..bkn tau le kn bau2 apa hatta belacan sekali pn...huhu


::NI kali ke 2 aku beli bun ni..sgt berbaloi..10pcs= RM2.45 only..expired lmbt lg..17/8/2011 pehtu yg pnting lembutttttttt aje...Kira worth it to buy la..
(errr..ni bkn pomot yer...just sharing is caring...)

Sekian utk kali ini....


No comments:

Post a Comment

Ade ke yg sudi komen?Kalau sudi dipersilakan dgn berbesar hati :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...