Iklaneka

Thursday, September 8, 2011

The Biggest Loser Partner...SUBWAY

Salam semua...



Walaupun masih di bulan Syawal, hari ni xmo citer psl rya..sok lusa la kot bila hari hujung minggu di penuhi dgn jemputan2 rumah terbuka serta kenduri kawen...Tengah minggu camni berkeroje le kita yek...


Aku ade byk voucher Subway ni!!! Expired end of Sept plak tuh...SO rsa mcm xsempat le dh kn nk abis kn..Sbb mostly mkn wekend je le...Skang ni kami dh bertukar selera ye kwn2..No more mekdi mau pn kepsi...hahha..(tukar le sgt kononnnnnnnn)..hhahah..oleh sbb sandwish2 ni antara yg nabihah bleh terima tekak termasuk le tumbuhan2 yg ade dlm sandwish tu dia telan..so kami mmg mkn tu je skang ni klu rsa2 nk mkn fastfud kn...


DI tambah kn lg subway ni antara main sponsor dlm rancangan Biggest Loser kt US tu..So, agak healthy diet la yek kwn2...Of coz tidak berminyak le....Dh nma roti + bhn2 mentah (sayur) pehtu bakar2 aje...Very gud la..Why not tukar plak menu kn...Asyik ke mekdi,kepsi or pizza je kn..Mkn le plak di subway...Harga for very reasonable la...


So pada sesapa yg nk voucher ni angkat tangan!!!! Mak kasik free u..Mak OK jer....hahhaha



::voucher2 yg aku dpt..ni pn dh guna 4 keping kot..tapi ade byk lg!!!




::Lunch subway arini kt kelana jaya



::Aku amik Subway Melt, roti nye plak parmeson aregano!!!...



Sekian utk kali ini...



5 comments:

  1. aku nakkkkkkkk....lama tk mkn subway...camner leh ko dpt voucher tu?

    ReplyDelete
  2. aku pnh mkn kt subway shah alam..dpt 1 voucher..pehtu aku mkn le kt subway kota dmnsara plak..skali xdpt dh voucer..apa lg..aku tnyer le kt bdk2 kaunter tuh..depa bg 10 keping terus!!!

    ReplyDelete
  3. angkat tangan, tapi bila masa lak nk p amik kat ko???

    ReplyDelete
  4. ada had pembelian ke yg bole dpt voucher tu?

    ReplyDelete
  5. xde le ryn, aku biasa amik menu spesel of the day je le..sbb sandwish + ais lemon tea =rm10 aje..rezki aku kot aritu..bdk tu bg 10 kping terus bila aku mntk voucher..lg 1 maby sbb dh nk expired kn..aku dpt bln 7, bln 8 posa..ujung bln 9 abis dh...

    ReplyDelete

Ade ke yg sudi komen?Kalau sudi dipersilakan dgn berbesar hati :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...