Iklaneka

Friday, September 23, 2011

I Accept Your Sincere Apologies...

Salam semua....

Seperti yg sedia maklum..aku ni kn pemburu tegar tiket murah...So, baru2 ni kt buletin TV3 gempar bila sekumpulan manusia dr JB bengang bila mana flight mereka dr JB ke KK di batalkn...Aku msa tu dh nerves yg amat..Maklum le..aku ade book tiket flight FireFly ..Mula la rsa xlena tdo dibuat nye..Ye le..walaupun tix aku tu murah..Ye le..sorang RM18 je return..tp aku ttp nk gak pegi kn..

Esoknya smpai opis aku pn apa lg...Gigih la men surfing sna sni...Ooo..rupanya route JB-KK & JB-KCH je di batalkan...but KUL-KK & KUL-KCH masih diteruskan sehingga abis bln oct nih..Pehhhhhh..lega..tapi aku idak le riso sgt sbb FireFly kn ank MAS, so klu batal pn depa gantikan ngn flight bapaknye kn...hahha...Klu tak ganti pn refund...SO idak le riso sgt, lg pn aku xde book kereta sewa or hotel lg msa tuh....



Yer le..nk wat camner kn..Bila warna Merah bekerjasama dgn warna Biru, so jd le pertukaran mcm2 dr segi management dan restructure segala segi kn..So si warna Oren ni harus le ala2 terbenam...APa2 pn kipidap utk FireFly, I'm not serik flying with u...As long as ade tiket murah..I rembat aje...1st time naik firefly msa pegi Kota Bharu..OK ler..walaupn pesawat ATR..tp ok je le kn..xde le pekak ke apa..Dpt gak mnum ayor oren ngn mufin..hihihi...

::1st time naik FF msa pegi Kota Bahru, tahun 2008..Msa ni same flight with Catriona Ross & tunang nyer..Masa ni depa xkawen lg la..Flight awl, almost 7am, smpai KB mmg sarapan pagi..hihihi...


Apa2 pn....I'm waiting good news from you.....Well done FIREFLY!!!
Hmm..dgr citer kerjasama antara AA & MAS mewujudkan lagi satu lagi airlines company yg dinamakan Sapphire Airlines. Wait & See je lh kn..Apa yg jd teman xmo amik tau...Yg teman tau hrga tiket murah!!!!!!!!..hahhahah



3 comments:

  1. kecoh gak psl satu group tue nak pg tak jadi kan ... sabojelah ..

    ReplyDelete
  2. ye le..diana..13k depa dh bayor utk sewa hotel+sewa utk bercuti ke sabah..mna tak kecoh..huhuu

    ReplyDelete

Ade ke yg sudi komen?Kalau sudi dipersilakan dgn berbesar hati :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...