Iklaneka

Thursday, June 28, 2012

Lunch & Dinner adalah Subway

Salam semua...

Akibat dari Buy I Free 1 Subway Sandwich semalam..Menu dari lunch tahap ke dinner aku semalam adalah sandwich..Hamik ko mentedarah le sandwich...Jadi semalam adalah rekod terbaik yg aku buat fefeeling seperti omputih bila langsung tidak menjamah nasi dalam sehari suntuk!!! kah kah kah...cam gud-gud je konon..choiii...

Sime Darby Medical Center Ara Damansara...Nak komersial kan buh le nama Ara Damansara padal ni dekat airport subang je pn..dengan kata lain tak jauh dr round about airport subang tuh..

Subway yg kurang orang..Masa lunch officemate beli di Kota Kemuning, org beratur punya la panjang...

 NI semua staff Spirit AeroSystems, sebab tak jauh je ofice diorg nih ngan SDMC Ara Damansara


Beli 1 dapat 1..Nabihah semestinya Seafood & Crab..Aku pula Chicken Terrayaki..Pak Kahar tak mau...


So cukup sudah subway...2 3 bulan akan dtg baru makan... :D

2 comments:

  1. fini : wah,fefeling omputih la jap..mkn sandwich je..aku tak peronah makan subway ni,aku ingtkan tak halal.hehe..

    ReplyDelete
  2. kat melaka x de subway huuuuu...teringin nak cobe

    ReplyDelete

Ade ke yg sudi komen?Kalau sudi dipersilakan dgn berbesar hati :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...