Iklaneka

Tuesday, June 12, 2012

Moment I can catch it

Salam semua....


Masih lagi citer psl krabi...Ahhaha...bosan le kome...ahahhaha

Aku berjalan-jalan ni of coz la bwk camera kan..Tapi kome jgn pikir camera aku laksana senapang gajah!!! menembak gambar seperti bertabur nye peluru..Ahahah..tidak sama sekali yek...I just had digital camera Samsung only maaa...tu pn baru tukar ke zaman masihi dr kalau tak dlu camera digital zaman batu iaitu Canon..

Camera zaman batu aku dulu..Merata dh camera ni di guna. 3.2 megapixel tu aje..Beli masa thn 2005 nak bertunang masa tu..Elok lagi tau..


Ni camera yg aku belikn utk aku lps dia dpt bonus aritu..Ahahha...sebab cam ala-ala segan gitu kalau nk keluarkan camera si canon tu..So beli le baru..tp idak le mahal..mmg aku cari yg murah-murah sajok


Memang le ada hajat nk beli camera canggih manggih memandangkan kami mmg suka berjln kan..Tapi bila memikirkan ambil gambar ni dh jadi benda no 2 yg dipedulikan terus cam terbantut gile..U can imagine la, we travel with 2 kids..our priority is them..So kalau sibuk nk snap gambo itu ini ala-ala paparazi kekdahnya kang ank kemna bercuti huru hara..Bab gambar bergambar ni mmg aku je le yg snap..Pak Kahar mmg tak amik peduli sgt sebab dia mmg ala-ala jaga gitu menjaga anak..So dia cam tak mau amik kisah sgt..Mak ni le kdg sambil dukung ank, botol air ditengkuk,sling bag lagi..so tangan sebelah snap gambo...Pehhh..sgt multitask occay!!!! Tu le sebab kdg gambo idak le cantik sgt, mmg takde teruja sgt la kalau org menengok nye..Hanya org yg pegi je merasai nya..cewahhhhhhh...So moment indah menarik mahupun cantik hanya mata kami je memandang simpan kt memori otak..Gambar ni dh cam umpama nk recall the  moment only..ehehhe


So pada yg nk tengok gambar aku kt sna keseluruhan nya bleh la klik SINI. Atau boleh aje klik kt What I Can See kt atas tu utk lihat gambar-gambar yg lain...

No comments:

Post a Comment

Ade ke yg sudi komen?Kalau sudi dipersilakan dgn berbesar hati :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...