Iklaneka

Sunday, July 28, 2013

From Qaira Hijab

Salam semua...


Semalam, rutin biasa menghantar Nabihah ke kelas renang nya di Seksyen 20 Shah Alam..Pada asalnya malas nk pergi memandangkan biasanya memang Pak Kahar je yang hantar..Tapi semalam setelah di desak Pak Kahar untuk pergi dengan alasan melihat perkembangan Nabihah..Mak gagahkan le jugak kn...
Ok la..she lot of improvement la..Dah takde taku-takut macam dulu lagi kan...


Selesai je aktiviti renang, on the way nak balik kami singgah ke Butik Qaira Hijab di Seksyen 9, Shah Alam. Aku memang biasa la beli tudung kt sini tapi online je lah...But now Qaira Hijab dah melangkah 2 tapak lagi yek...Sebelum ni dah bukak butik di Teluk Intan, but this year di Shah Alam pulak...Keep it up..Ainil (tuan punya Qaira Hijab). Bermula dengan online di FB, tangkapg gambar pun di dinding rumah aje..ahaks...now glemer sudah. I'm so impress... Yang lagi kagum, model adalah diri sendiri (apa nak di kata tuan punya pun cun kan..sarung tudung apa pun lawo...huhuhu)

Tapi yang lebih pada servis la dan citarasa..As usual aku memang suka tudung express aje..Tak bape gemar sangat tudung yang berbelit mahu pun berpusing seperti parachute kekdahnya..So, bagi aku Qaira Hijab ada tudung pilihan hati..TUDUNG EXPRESS...dengan harga yang bagi aku reasonable to buy..Biasa la, golongan cam mak ni idak le mampu nak beli tudung ratusan ringgit..Paling tak mampu nak beratur tahap ambil nombor semata nak beli tudung kan..ahahhaha..

Jadi hari sabtu tersebut, telah kan alang-alang menjejak kaki kes itu...Apa lagi 4 helai aku beli...TAPI idak le mak punye semua jah..2 helai untuk Nabihah, 2 helai untuk mama nye lah...ehehe..Kemain ko kakak, 3 helai dah tudung Qaira Hijab ko hader!!!!

Harga mampu milik je lah..Tidak lah jenis bermanik sarat mahu pun yang merelip relap...Ehehhehe

Tudung yang di beli hari sabtu

Ni masa beli online...Ahaks...nabihah dah pakai pun tudung tuh...


No comments:

Post a Comment

Ade ke yg sudi komen?Kalau sudi dipersilakan dgn berbesar hati :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...