Iklaneka

Thursday, December 1, 2011

Journey To The South

Salam semua....


Ketika posting ini di publish, aku telah bergerak menuju ke sini
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

::Bangunan Sultan Ibrahim Johor. (4thn stay kt sna aku pn lupa dh bangunan ni kt mna ek?)



Umpama sirih pulang ke gagang..tahun terakhir aku menjejak selatan tanahair iaitu 2003 dimna tahun merupakan aku menghadiri upacara konvokasyen aku sndiri di UTM..Terasa sgt berdebar2 apa bila kembali menjejak JB smula pd tahun 2011 bkn seorang tp bersama suami serta 2 org ank..

Oh..sgt menggamit memori, negeri aku dambakan kira 4.5 tahun untuk mendapat segulung ijazah..Betapa saat itu kegembiraan mak abah tidak dpt digambar dgn kata...


Ya..Johor Bharu...aku datanggggggggggggggg



No comments:

Post a Comment

Ade ke yg sudi komen?Kalau sudi dipersilakan dgn berbesar hati :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...