Iklaneka

Monday, April 11, 2011

Cerita Balik Kampung...

Salam semua...

Seperti yg sedia maklum, aku blk kg weekend aritu kn...Adalah satu yg indah bila blk kg...Sebenornya byk le citer yg nk dikongsikn..tp tetiba cam maleh le pulak nk menaip sbb mengantuk ya rabbi saat aku memposting blog ni..So layan je le gambo yg tlh aku edit ni yek...


::Gambar disekitar rumah. Bunga2 mak semakin rancak berbunga..Tapi syg kuality camera mmg dtidak berkualiti, so tidak mmpu menunjukkan kecantikan alam...


::Musim durian skang ni..Walaupun durian abah xde..tp kami ttp menikmati durian gak sbb rmai org kg tu yg pokok durian nye berbuah lebat. SO beli je le kn..RM20 berbijik2 dpt..Sakan le nabihah mkn durian kn..

::Hari ahad anta mak ke masjid Teluk Intan sebab ade kursus haji. Lps anta mak, amik kesempatan breakfast di Mc D, sempena dpt voucher free..Hihihi..mcm le kt sini xde mekdi kn..Ate kt sni xde msa nk kuar pepagi semata2 nk bersantap kn..Kali ni sbb kebetulan..



::Selesai je mkn di mekdi, kami pn meronda le pekan Teluk Intan.. Pehhhhhh!!! baru ku tau Teluk Intan udah maju wei...Mmg aku tau le kewujudan tmn tepi sungai tu..TAPI kn, kome byg kn le..spjg idop aku idak le pnh jejak..Hahah..sgt le haprak!!! Sesapa yg nk pegi Teluk Intan brjln2 sgt digalakkan..Mmg le cam xde tmpt mnarik sgt kn..Tapi bg aku tmpt yg cool...Nk mancing pn bleh, bg sapa yg suka mancing.. Pegi je River Front Teluk Intan. Bleh le mancing kt situ..SO far yg aku tau ade 2 hotel yg glemer di teluk intan iatu Anson Hotel sgn Angsoka Hotel.. Tapi bleh search la homestay antara yg aku tau Pelangi Homestay..AKu rsa xperlu la nk citer detail sgt kn psl teluk intan ni..Sbb smua tu pn bleh ketemu menggunakan pakcik gugel..Xperlu le aku nk pomot beria2 benor wat letih aku je taip kt sini..

Sekian utk kali ini...

No comments:

Post a Comment

Ade ke yg sudi komen?Kalau sudi dipersilakan dgn berbesar hati :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...