Iklaneka

Wednesday, April 20, 2011

Lega sakit kepala bila dpt email nih!!!

Salam semua...

Blog ni cuti sehari smlm sbb tuan pnye blog pn bercuti..Biasa la..kt rumah xde nye nk hapdate blog ye kwn2..Tak kuasa mak nyah...dirumah menjadi suri rumah sejati..xde msa nk melayan tenet2 ni..Kat opis bleh la..sambil2 kn...

Semalam aku cuti..Sakit kepala berdenyut2..Naper ntah, lately ni suka benor plak sakit kepala..berdenyut2 tu rsa cam ade binatang korek2 dlm otak!!! haih...Oleh sbb aku kje company kesihatan of coz la buat blood test ni free je kn..Aku dh wat checkup, high blood pressure smua..AKu sihat..Normal, cuma kolestrol baik ngn jahat tu sma byk..SO wa saspek pening2 ni maby kolestrol jht cam dh lebih dr yg baik..INGAT tu kwn2..ingt org kurus xde sakit ker..Kolestrol ni xde kira kurus or gemok tau..SO bg yg pemakan tegar fastfood tu, yg suka mkn oily food tu jgn le sesuka hati...Walaupun korang pikir xde gemok, mmg le kdg tu xjd lemak tp naik kolestrol tau...

Ok ler..pg ni dtg opis otak cam weng2..Tapi bila bkk je yahoo mail terus jd cam segar bugar sbb aku dpt email dr ni..............................................
v
v
v
v
v
v
v
v

::masukkan dlm blog ni gambo jd kecik..mmg di compress nyer melampau..

Sgt efficient la LHDN skang.. Utk refund last year aku xde plak dpt email ni..Tup2 dpt email yg dia dh bank in je dlm Maybank..BUt this time kasik plak email bitau yg refund akan dikredit kn..So harap2 2 3 hari dpt le..Walaupun refund idak le byk mna kn tahap ko bleh rembat handbag coach or gucci ke kekdahnya..Tapi takat beli susu ank aku dpt le berkotak2...Hahahah..klu udah ade anak2 ni susu+daipers ank ni jd bnda plg utama dlm hidup aku..

Untuk LHDN, kipidap!!! ini antara government agency yg sgt efficient bg aku..Ye le..dpt duit maaa...harus servis 5 bintang..Cuba kome pegi agency lain kalau tak sebakul memaki tu bkn kesah deal ngn gov agency la...I can bet u!!!! NI bukan le sessi mngutuk gov agency ye kwn2..Yg bagus kita puji, yg teruk of coz la kita maki kn...Harap yg teruk tu bleh improve lg..Yg aku nmpk skang yg bleh bagi pujian pej pendaftaran negara..sgt cpt nk buat IC, imegresen yg sgt pantas dlm mmbuat paspot yg menyebab kn rakyat malaysia everybody can fly....TAPI utk agency bwh kementerian kesihatan ni mmg la..aku bg 1 bintang je le...terutama servis di hospital2..Byk kisah ngeri je jah kekdah nye dr kisah happy...

OK ler..aku dh merapu2 tahap ke lakut dh kekdah nye....Dari kisah aku pening sampai tahap komplen plak dh..OK ler..nk posting kisah lain plak..bye..


No comments:

Post a Comment

Ade ke yg sudi komen?Kalau sudi dipersilakan dgn berbesar hati :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...